Zuid-Afrika - Reisverslagen van Esmé Arkes - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslagen van Esmé Arkes - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

Voor mijn stage zit ik vanaf 2 september tot 5 februari 2016 in Bloemfontein Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

Gardenroute en Kaapstad!

11 Januari 2016

Tweede vakantie en nog maar een maandje!

03 December 2015

Over de helft, Eerste trip

07 November 2015

Al bijna op de helft, NOOO

08 Oktober 2015

6 weken van huis
Esmé

Ik ben Esmé, 19 jaar oud en kom uit Schuinesloot. Een klein plaatsje in Overijssel. Ik studeer in Groningen MBRT, wat staat voor medische beeldvormgeving en radiotherapeutische technieken. Denk bijvoorbeeld aan röngtenfoto's, mri-scans, CT-scans, patiënten bestralen en ga zo nog maar even door. In het derde jaar van mijn opleiding begint de stage. Aangezien er zo weinig stage plekken zijn in Nederland, is er een grote kans dat je in België of Duitsland wordt geplaatst. Dit sprak mij niet zo aan, dus heb ik er voor gekozen om op stage te gaan naar Zuid-Afrika. Hier zit ik 5 maand, op 6 Februari ben ik weer terug. Ik probeer zo vaak mogelijk dit blog bij te houden, en anders verschijnt er vast wel van alles op Facebook.

Actief sinds 05 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8105

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 06 Februari 2016

Zuid-Afrika

Landen bezocht: